اطلاعیه قطعی آب در برخی مناطق شهر کرمانشاه

اطلاعیه قطعی آب در برخی مناطق شهر کرمانشاهشرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد امروز به علت تعمیرات، برخی نقاط شهر کرمانشاه با افت فشار یا قطعی آب موجه خواهند شد.


به گزارش مجله خبری از کرمانشاه؛ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد امروز(چهارشنبه ۲۸ مردادماه) به علت تعمیرات، برخی نقاط شهر کرمانشاه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ با افت فشار یا قطعی آب موجه خواهند شد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع شهروندان محترم شهر کرمانشاه می رساند با توجه به تعمیر خط انتقال سایز ۹۰۰ میلی‌متر میاندربند به سمت مخازن معلم، مناطقی از حوزه منطقه ۳ از جمله شهرک معلم فازهای ۱، ۲ و ۳، شهرک تعاون فازهای ۱، ۲ و ۳، باغ ابریشم، شهرک شهید باهنر (آناهیتا)، کرناچی، شهرک شهید عسگری، فرهنگیان فاز۲، کارمندان، جاده قدیم، مسکن و شهرداری از ساعت ۱۳:۰۰ تا ساعت ۱۸:۰۰ روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه، با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می شوند.

لذا از مشترکین گرامی ساکن در این محله ها خواهشمندیم با سعه صدر و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان کمال تشکر را داریم.



پست های مرتبط